  • Data: 2003-01-17 14:19:14
    Temat: Re: prawo do kupna biletu :)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 17 Jan 2003, Olo Kwasniak wrote:

    >+ > Kurde dajcie se spokuj z tymi biletami, jesteście chyba ludzie dorośli i
    >+ > wiecie ze za przejazd trzeba płacic, smiało możecie kupic sobie dzień
    >+ > wcześniej 10 biletów by ine zabrakło na jutro...
    >+
    >+ Wlasnie to samo usiłuję wyjaśnić od dłuższego czasu :-))

    Tobie się chyba po prostu nie zdarzyło przyjechać wieczorem w niedzielę
    do obcego miasta.

    Sugeruję że:
    - ww. argument jest do bani (zwięźle mówiąc)
    - nie oczekuję nalepszych możliwych rozwiązań - ale lepsze *istnieją*
    w paru miejscach, więc...
    - inne argumenty też są takie sobie: jeśli piszesz że raptem 20%
    osób może mieć interes w kupnie biletu, to ja dodam że znacząca
    większość z nich nie ma interesu w dopłacaniu 2,30 -> 3,50
    więc wyjdzie że szukających biletu są promile. Gdzie wobec
    tego problem aby przyjąć rozwiązania "krakowskie" ??

    pzdr, Gotfryd
    (bynajmniej "nie kombinujący")