eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 02:05:39
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Matt Z wrote:
    > scream napisał(a):
    >> 2. Czy potrafisz z całą pewnością udowodnić, że wada występowała już w
    >> momencie zakupu
    >
    > a czy przypadkiem to nie sprzedający ma udowodnić, że jej nie było
    > (jeżeli nie minęło 6 miesięcy od zakupu i Neo uzna, że towar jest
    > niezgodny z umową)?

    Nie. To ona chce osiągnąć skutek prawny (naprawienie szkody), więc to
    ona musi udowodnić zasadność roszczenia.

    A jak ci się nie podoba, to weź mi udowodnij, że nie jesteś wielbłądem ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1