eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 08:39:41
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Olgierd wrote:

    >> Nie. To ona chce osiągnąć skutek prawny (naprawienie szkody), więc to
    >> ona musi udowodnić zasadność roszczenia.
    >
    > Art. 4 ust. 1 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    > oraz o zmianie Kodeksu cywilnego: "Sprzedawca odpowiada wobec
    > kupującego, jeżeli towar konsumpcyjny w chwili jego wydania jest
    > niezgodny z umową; w przypadku *stwierdzenia niezgodności przed upływem
    > sześciu miesięcy od wydania towaru domniemywa się*, że istniała ona w
    > chwili wydania."
    >
    > Zatem skoro jest domniemanie, to może ono być obalone wyłącznie
    > dowodem osoby, która chce wykazać coś przeciwnego.

    Wiem, wiem, tylko jaką niezgodność stwierdzasz? Rozwaloną sprzączkę (czy
    co tam się rozwaliło)? Jeśli takie przyjmiemy domniemanie, to w chwili
    zakupu kupująca powinna sama zauważyć, że była rozwalona.

    A jeśli nie - to na jaką inną niezgodność chcesz się powołać?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1