eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentkiRe: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 08:12:22
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Powiedział(a) *scream* na tej grupie:

    >> akurat ten elemet któy pekł jest najmniej widoczny - sam biustonosz nie ma
    >> ramiaczek - to jedyny element łaczący wszystko w całość - na przedzie miedzy
    >> piersiami
    >
    > Co nie zmienia faktu że sprzedawca z łatwością wykaże, że ktoś mógł
    > pociągnąć za biustonosz z tyłu i dlatego sprzączka pękła. Wg mnie masz
    > nikłe szanse na uzyskanie czegokolwiek, ale złóż reklamacje.

    "Wykaże", że "mógł" nie do końca do siebie pasują. Jak wykaże, że
    tak się stało to i owszem.
    Inna sprawa, że to się łatwo pisze na grupie, 80% sprzedawców jest
    odporna na takie argumenty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1