eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 09:20:17
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: "K." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
    > podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)

    Teoretycznie - jeżeli sklep daje Ci taką możliwość. Ale na pewno nie możesz
    zwrócić towaru uzywanego a do tego zepsutego.

    > tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji

    Domagać się możesz. Ale nie wiadomo czy ktoś Cię będzie słuchał.

    > nie chce aby sprzedawca opierał sie na swoich interpretacjach, tylko był
    > zmuszony zadziałać zgodnie z obowiazujacym prawem, nie chce byc nabity w
    > butelkę

    To ma działać wg praw które Ty sobie na poczekaniu tutaj wymyślasz? Jak narazie
    to Ty próbujesz nabić sprzedawcę w butelkę. Tylko i wyłącznie od sprzedawcy
    zależy, jak podejdzie do sprawy i czy będzie chciał Ci zrobić łaskę i wymienić
    na nowy. Przecież podczas zakupu sprzączka już była przy tym biustonoszu to
    można było ocenić jakiej jest jakości (jeżeli teraz potrafisz to i przy zakupie
    również).

    Kolejny raz sugeruję przeczytanie archiwum. Nie bądź lenieniem.

    K.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1