eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentki › Re: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 09:31:58
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    >> Zatem skoro jest domniemanie, to może ono być obalone wyłącznie
    >> dowodem osoby, która chce wykazać coś przeciwnego.
    >
    > Wiem, wiem, tylko jaką niezgodność stwierdzasz? Rozwaloną sprzączkę (czy
    > co tam się rozwaliło)? Jeśli takie przyjmiemy domniemanie, to w chwili
    > zakupu kupująca powinna sama zauważyć, że była rozwalona.
    >
    > A jeśli nie - to na jaką inną niezgodność chcesz się powołać?

    Np. wada ukryta, kiepskie tworzywo itd.
    Już pomijam - bo to dowcip raczej - źle obliczone obciążenia ;-)
    Tak czy inaczej to sprzedawca będzie musiał wykazać, że żadna z tych
    przesłanek nie zaszła. Klient mówi "panie, nie działa" a sprzedawca
    może powiedzieć "a nie działa, bo..."

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1