eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa niezadowolonej konsumentkiRe: prawa niezadowolonej konsumentki
  • Data: 2007-02-21 00:37:18
    Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 20.02.2007 Neo <n...@w...info> napisał/a:
    > wiem ze było jakiś miesiac temu ale niestety nie oddaje to specyfiki mojego
    > przypadku
    > towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
    > podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)
    > mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji

    Nie wiem skąd wytrzasnąłeś te bzdury ale zdecydowanie nie z archiwum tej
    grupy. Już lepiej było powiedziec, że nie chciało Ci się szukać, bo że nie
    potrafiłeś wklepać w google groups słowa "reklamacja" i pochodnych w to
    nie uwierzę. Nie dalej jak wczoraj czy przedwczoraj objaśniałem w innym
    wątku jak reklamować. Proponuję abyś się wysilił bo to Ty masz problem.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1