  • Data: 2008-02-15 09:09:06
    Temat: Re: plac zabaw i pies
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kacha napisał(a):

    > Na moim osiedlu jest mały plac zabaw dla dzieci - taki niewielki teren z
    > udeptana trawa, dwiema hustwakami, laweczka i piaskownica.

    [...]

    > Moj pies jest dobrze wychowany, nie brudzi, grzecznie lata za
    > zabawka a ja w tym czasie sie np. hustam na hustawce, i nikomu to nie
    > przeszkadza.

    Jejku, przecież to nie jest kwestia wychowania psa a jego fizjologii...
    Chyba, że masz to szczęście posiadać psa, który załatwia się w toalecie,
    podmywa się w bidecie i spuszcza po sobie wodę... Być może problem
    polega na tym, że traktujesz psa jak dziecko? Może czas udać się do
    specjalisty?

    j.