  • Data: 2008-02-15 11:11:36
    Temat: Re: plac zabaw i pies
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kacha" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47b55145$0$6189$f69f905@mamut2.aster.pl...

    >ktory niestety nie toleruje swoich pobratymców,

    To naprawde przemila i dobrze ulozona psina

    >grzecznie lata za zabawka a ja w tym czasie sie np. hustam na hustawce,

    Czyli pies sam sobie rzuca te zabawke? Jakis nadpies :)

    >i nikomu to nie przeszkadza.

    Przeszkadza - starszemu panu. Jak znam zycie przeszkadza tez innym ale nie
    wszyscy maja dosc samozaparcia zeby zwracac uwage nastolatce z psem
    biegajacym luzem. BTW - jaki to pies? Jakies malenstwo amstafopodobne?:)

    > bo dzieci sa nieobliczalne i wole nie ryzykowac ; )

    Masz psa, ktory jest agresywny w stosunku do innych psow - jak rozumiem bez
    powodu i uwazasz ze to dzieci sa nieobliczalne?;)

    >Jak wiec to wszystko sie ma od strony prawa?

    Zadzwon do SM i zapytaj czy psy moga biegac luzem po placu zabaw dla dzieci
    i jesli nie to jaka kare przewiduje sie za cos takiego.

    HaNkA