  • Data: 2008-02-15 12:21:54
    Temat: Re: plac zabaw i pies
    Od: "dexth" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kacha" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:47b55145$0$6189$f69f905@mamut2.aster.pl...
    [............]
    > tu mam pytanie - czy rzeczywiscie moge dostac mandat, mimo ze moj pies jest
    > grzeczny, nie brudzi, i nikomu nie przeszkadza poza tym starszym
    > piernikiem??

    Tak, powinnas dostac, chocby za nazywanie tego pana "starszym piernikem"

    Nigdzie nie ma tabliczki "zakaz wprowadzania psow". Tzn kiedys
    > ponoc byla, ale teraz jest tylko pusta blacha bez czegokolwiek na niej, i
    > nigdy tam zadnego napisu nie widzialam. Jak wiec to wszystko sie ma od
    > strony prawa?

    To, ze cos nie jest zakazane, nie znaczy, ze jest dozwolone, a w twoim rozumowaniu
    zalecane.

    >Bede wdzieczna za odpowiedz : )

    Juz to pisalas z nastwieniem, ze napiszemy ci, ze stary upierdliwy czlowiek sie
    czepia bez powodu. Tak nie jest. Ten gosc to przyklad aktywnego zachownia sie.
    Zamiast nazywac go starym piernikem, sprobuj zrozumiec racje innych. Ja nie
    chcialbym, aby sie moje dziecko bawilo w piaskownicy, w ktorej sie pieski zalatwiaja.
    Nawet jak twoj piesek jest wyjatkowo dobrze wychowany, to zachecasz innych do
    wyprowadzania swoich psow na ten plac. Pomysl o tym. Zacznij temu panu mówić "Dzień
    Dobry" i nie obrażaj się więcej na niego.

    pozdr dexth