  • Data: 2008-02-15 15:01:05
    Temat: Re: plac zabaw i pies
    Od: "kacha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy dyskytanci!

    Widze, ze jednak nikt z Was nie potrafi przeczytac prostego tekstu ze
    zrozumieniem. W takim wypadku na te wszystkie odpowiedzi na mojego posta, w
    ktorych nikt nie byl tak dobry zeby napisac chocby jedna sensowna i zwiazana
    z tematem rzecz, jestem zmuszona napisac jeszcze raz prosto i wyraznie. Moze
    jakas inteligentna osoba bedzie tak dobra, i odpowie na jedno proste
    pytanie. A wiec: na niewielkim, ogrodzonym terenie ktory od biedy mozna
    nazwac placem zabaw, bawie sie sama z moim psem. Jestesmy tam SAME. Tzn nie
    ma tam nikogo poza mna i moim psem, ktory jest suczka, osobnikiem plci
    zenskiej, i ani mu w glowie znaczenie terenu, o czym ktos raczyl gdzies
    wspomniec. Bawimy sie tam wiec SAME, ani ja ani moj pies tam nie brudzimy,
    nie siusiamy do piaskownicy (mojemu psu nawet przez mysl nie przeszlo, by do
    czegos takiego wchodzic), nie robimy nigdzie kup i innych "brzydkich"
    rzeczy. Bawimy sie spokojnie, SAME, i po naszej wizycie na placu nie ma
    zadnych najmniejszych sladów. Jesli ktos sugeruje, ze moj pies moze sie, za
    przeproszeniem, zesrac na tym placu, to jest w duzym bledzie, i predzej ten
    ktos sam zrobi kupe na chodnik niz moj pies. Ale nie o to chodzi. Moje
    pytanie bylo: czy jest jakakolwiek podstawa do grozenia mi mandatem? Ja
    takiej podstawy nie widze, ale moze prawo mówi inaczej wiec bede wdzieczna,
    jesli wreszcie ktos kompetentny odpowie mi na moje pytanie. Z góry dziekuje.
    A reszte przemadrzalych Panstwa nie umiejacych czytac pozdrawiam ozieble i
    prosze o wiecej nie udzielanie sie w tym watku.

    Kacha