    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Fri, 04 Mar 2011 06:51:06 +0100

    W dniu 03.03.2011 18:13, Konop pisze:

    > A czy w sklepie płacisz za to, że ktoś Ci towar kasuje? Nie! Sklep tak
    > ustala marżę, żeby potem móc wszystko opłacić i jeszcze zyskać.

    Bo ma jeden kanał sprzedaży. Więc może ten jeden typ podania wliczyć w
    cenę.
    Jeżeli ktoś udostępnia kilka kanałów:
    * odbiór osobisty
    * wysyłka pocztą pi razy drzwi jak mu się zachce
    * wysyłka pocztą ASAP
    * wysyłka kurierem
    * doniesienie do klienta na plecach i podrapanie klienta po jajkach
    to jest to oddzielna rzecz.

    > Moim
    > zdaniem tak samo powinno być na Allegro - koszt dostawy to faktycznie
    > koszt opakowania (nie zapakowania!) oraz koszt wysyłki i tyle... Reszta
    > - to praca sprzedającego i tyle...

    I ta praca nie jest darmowa.

    > I jeszcze jedno - wiele firm sprzedających na Allegro nie umieszcza na
    > paragonie kosztów wysyłki.

    od paru lat nie zdarzyło mi się. Ale jakoś masowo nie kupuję no i
    wybieram ogólnie zaufanych sprzedawców.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek