eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: PAP2t <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Wed, 02 Mar 2011 22:20:47 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <ikmcbe$24i$3@news.onet.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: t...@s...com
    NNTP-Posting-Host: 212.109.147.62
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299100846 2194 212.109.147.62 (2 Mar 2011 21:20:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 21:20:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    In-Reply-To: <4d6eb422$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670460
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 22:18, to pisze:
    > begin pilocik
    >
    >> Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    >> 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna. Nadmienię
    >> tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    >> "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    >> jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    >> wykonać naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50%
    >> należności za robociznę.
    >
    > Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    > naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    > tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    > zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
    >


    To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
    orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
    na ludziach chuje zajebane.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1