eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 22:22:26
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 22:20, PAP2t pisze:
    > W dniu 2011-03-02 22:18, to pisze:
    >> begin pilocik
    >>
    >>> Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    >>> 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna. Nadmienię
    >>> tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    >>> "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    >>> jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    >>> wykonać naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50%
    >>> należności za robociznę.
    >>
    >> Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    >> naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    >> tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    >> zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
    >>
    >
    >
    > To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
    > orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
    > na ludziach chuje zajebane.

    To coś tak a'la Allegro. Taki np. tusz do drukarki 5zł, a przesyłka-list
    priorytetowy 15-20 zł (na poczcie mają jednak inny cennik). Przesyłkę
    znajduje się potem w skrzynce na listy , a na niej znaczek za 1,95 zł!

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1