eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 21:44:49
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 22:39, to pisze:
    > begin pilocik
    >
    >> Pozwolę jeszcze raz Ci przypomnieć : Koszt robocizny jak również i
    >> ekspertyzy JEST ZNANY przed naprawą !!! Cennik wyraźnie mówi o tym, że
    >> robocizna tego sprzętu kosztuje 80zł
    >
    > Pierwszy raz to napisałeś. Czyli ekspertyza dotyczy w zasadzie tylko ceny
    > części?
    >
    Nie pierwszy - trzy posty wyżej też już o tym pisałem, wcześniej zresztą
    też ale może nie tak dobitnie to zaakcentowałem bo dla mnie to jest
    takie oczywiste.
    Zatem masz rację - ekspertyza mówi o cenie elementów potrzebnych do
    naprawy, powtórzę również ze drobne części są już w ten koszt wliczone.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1