eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 21:31:47
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    > naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    > tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    > zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
    >

    Spokojnie Panowie.
    Cena usługi JEST ZNANA przed przyjęciem sprzętu do serwisu.
    Robocizna tej kategorii sprzętu kosztuje 80zł + części, tak więc
    opowieści o horrendalnych kosztach i ustalaniu kosztów z kosmosu nie
    mają racji bytu. Jeśli klient zrezygnuje z naprawy to płaci tylko 50%
    robocizny bez żadnych części !!! Często bywa tak, że ta kwota nie
    pokrywa czasu i elementów potrzebnych do określenia precyzyjnego usterki
    i kosztu naprawy.
    Dodatkowo w tej cenie mieszczą się drobne elementy ( np. bezpieczniki
    itp ) do kwoty 10zł oraz pełna informacja telefoniczna klienta o
    statusie sprzętu. Każdy klient jest na bieżąco informowany o stanie
    sprzętu, orientacyjnym koszcie części oraz o terminie realizacji.

    Wszystkie te informacje są znane klientom PRZED naprawą, i każdy
    podpisuje na zleceniu naprawy, że AKCEPTUJE te warunki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1