eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 21:20:10
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin pilocik

    > Być może masz tu trochę racji (jako konsument) natomiast zwróć uwagę, że
    > mowa tu o kwotach od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych co chyba
    > znacznie zmienia spojrzenie na tę kwestię. Dodam tylko jeszcze raz, że w
    > przypadku naprawy sprzętu kwota ta jest po prostu 1/2 należności za
    > robociznę.

    Ale cena naprawy nie jest znana przed dokonaniem naprawy. Żądacie więc
    50% nieznanej kwoty! To w zasadzie tak, jakby cennika nie było, bo ile to
    jest 50% czegokolwiek?

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1