eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 21:20:47
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: PAP2t <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 22:18, to pisze:
    > begin pilocik
    >
    >> Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    >> 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna. Nadmienię
    >> tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    >> "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    >> jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    >> wykonać naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50%
    >> należności za robociznę.
    >
    > Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    > naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    > tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    > zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.
    >


    To jest oczywiste ze cwaniactwo , dobry serwis jest w stanie podac
    orientacyjna cene za naprawe przy przyjmowaniu. naciagacze nie i zeruja
    na ludziach chuje zajebane.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1