eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newsho
    sting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!un
    t-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 02 Mar 2011 21:16:39 +0100
    From: pilocik <p...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikm857$afm$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <ikm857$afm$1@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <4d6ea5a4$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.8.188.128
    X-Trace: 1299096996 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2445 83.8.188.128:11073
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670440
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 21:09, Dysiek pisze:

    > Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy,
    > ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie chcesz u
    > nich naprawiac bo uwazasz, ze to za duzo. Uwazam jako konsument, ze
    > lokalizacja uszkodzenia i wycena naprawy nie moze wynosic 50% kosztow calej
    > naprawy.
    >
    > Dysiek
    >
    >

    Być może masz tu trochę racji (jako konsument) natomiast zwróć uwagę, że
    mowa tu o kwotach od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych co chyba
    znacznie zmienia spojrzenie na tę kwestię.
    Dodam tylko jeszcze raz, że w przypadku naprawy sprzętu kwota ta jest po
    prostu 1/2 należności za robociznę.
    Jakoś do tej pory nie było problemów z klientami z tego powodu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1