eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 20:16:39
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 21:09, Dysiek pisze:

    > Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy,
    > ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie chcesz u
    > nich naprawiac bo uwazasz, ze to za duzo. Uwazam jako konsument, ze
    > lokalizacja uszkodzenia i wycena naprawy nie moze wynosic 50% kosztow calej
    > naprawy.
    >
    > Dysiek
    >
    >

    Być może masz tu trochę racji (jako konsument) natomiast zwróć uwagę, że
    mowa tu o kwotach od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych co chyba
    znacznie zmienia spojrzenie na tę kwestię.
    Dodam tylko jeszcze raz, że w przypadku naprawy sprzętu kwota ta jest po
    prostu 1/2 należności za robociznę.
    Jakoś do tej pory nie było problemów z klientami z tego powodu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1