eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 20:26:42
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > W tym przypadku tak, ale co jezeli przyjmiesz do naprawy sprzet bardziej
    > skomplikowany? Skasujesz klienta na 500 zl za lokaliazacje uszkodzenia?
    > Przeciez to absurd.

    Dodam jeszcze, ze w kazdej szanujacej sie firmie lokalizacja uszkodzenia
    jest zryczaltowana.

    Dysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1