eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 21:15:29
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: PAP2t <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 21:16, pilocik pisze:
    > W dniu 2011-03-02 21:09, Dysiek pisze:
    >
    >> Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy,
    >> ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie chcesz u
    >> nich naprawiac bo uwazasz, ze to za duzo. Uwazam jako konsument, ze
    >> lokalizacja uszkodzenia i wycena naprawy nie moze wynosic 50% kosztow
    >> calej
    >> naprawy.
    >>
    >> Dysiek
    >>
    >>
    >
    > Być może masz tu trochę racji (jako konsument) natomiast zwróć uwagę, że
    > mowa tu o kwotach od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych co chyba
    > znacznie zmienia spojrzenie na tę kwestię.
    > Dodam tylko jeszcze raz, że w przypadku naprawy sprzętu kwota ta jest po
    > prostu 1/2 należności za robociznę.
    > Jakoś do tej pory nie było problemów z klientami z tego powodu.


    Powiem tak dobry serwis bierze kase za naprawe, a partacze za expiertyzy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1