eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 21:18:26
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    begin pilocik

    > Mój serwis szybko zdiagnozował usterki i wycenił koszt naprawy na ok.
    > 300zł z czego ok200 to części a pozostała kwota to robocizna. Nadmienię
    > tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    > "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i
    > jest do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się
    > wykonać naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50%
    > należności za robociznę.

    Skąd te 50%? To jakiś żart? Jaki ma związek koszt ekspertyzy z kosztem
    naprawy? Wygląda to na zwykłe cwaniactwo "nie chce naprawić to niech i
    tak płaci połowę". Oznacza to w zasadzie, że rościcie sobie prawo do w
    zasadzie dowolnego ustalenia ceny ekspertyzy po fakcie.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1