  • Data: 2011-03-02 20:19:27
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Jacek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...
    > Powołuje się się przy tym na art. 405 kc "Kto bez podstawy prawnej uzyskał
    > korzyść majątkową kosztem innej osoby, obowiązany jest do wydania korzyści
    > w naturze, a gdyby to nie było możliwe, do zwrotu jej wartości."
    >
    > I tu moje pytania :
    > Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem. Czy cennik i
    > zlecenie wykonania usługi nie jest wystarczającą podstawą prawną ?

    a dałeś jej ekspertyze na piśmie za pokwitowaniem lub paragon?
    sorry, ale pracuje w firmie gdzie wspomagam sie kilkoma serwiami
    zewnętrznymi i wszędzie dostaje oficjalną kalkulacje z pieczatką i podpisem
    na meila i wtedy decydujemy co i jak.
    Inna sprawa, ze z racji ilości tych zleceń ekspertyze zawsze mam gratis,
    nawet przy niezaakceptowaniu kosztów naprawy.

    Jacek