eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 20:35:15
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > I tu moje pytania :
    > Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem. Czy cennik i
    > zlecenie wykonania usługi nie jest wystarczającą podstawą prawną ?

    Jakąś podstawę prawną podać musiał. Kopiuj / wklej i tyle.
    >
    > Jaka powinna być moja odpowiedź - bo zgodnie z pismem mi dostarczonym
    > odpowiedzieć rzecznikowi muszę.

    Odpowiedź powinna być zgodna z tym, co napisałeś tutaj. Z tym, że
    przychylam się do zdania Dyśka, ze koszt ekspertyzy skalkulowany jako 50%
    ceny usługi to lekkie nieporozumienie. Czyli jakbyś wycenił usługę na 2.000
    zł, uznałbyś że należy Ci się 1.000 zł tylko za to, że byłeś uprzejmy o tym
    powiadomić klienta? Teraz, jeśli nie zawrzecie ugody, no to przed sądem
    będziecie toczyć spór o to, czy Tobie się te kilka złotych należało, czy
    nie. Co postanowi sąd, to tego nie jestem w stanie wymyślić. Nie
    wykluczone, że powołany zostanie biegły, który wyceni, ile trwała ta Twoja
    ekspertyza i ile powinna kosztować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1