eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Data: 2011-03-02 20:09:10
    Temat: Re: piekielny klient - długie
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nadmienię tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    > "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i jest
    > do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się wykonać
    > naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50% należności za
    > robociznę.

    Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy,
    ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie chcesz u
    nich naprawiac bo uwazasz, ze to za duzo. Uwazam jako konsument, ze
    lokalizacja uszkodzenia i wycena naprawy nie moze wynosic 50% kosztow calej
    naprawy.

    Dysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1