eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Dysiek" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Wed, 2 Mar 2011 21:09:10 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <ikm857$afm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acjw122.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1299096551 10742 83.10.72.122 (2 Mar 2011 20:09:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 20:09:11 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-User: pix-xa
    X-Antivirus: avast! (VPS 110302-1, 2011-03-02), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670439
    [ ukryj nagłówki ]

    > Nadmienię tylko, że cennik dostępny dla klienta zawiera taką pozycję jak
    > "ekspertyza techniczna", która wynosi 50% robocizny za daną usługę i jest
    > do kwota do zapłacenia w przypadku kiedy klient nie decyduje się wykonać
    > naprawy a w przypadku naprawy sprzętu jest to po prostu 50% należności za
    > robociznę.

    Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy,
    ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie chcesz u
    nich naprawiac bo uwazasz, ze to za duzo. Uwazam jako konsument, ze
    lokalizacja uszkodzenia i wycena naprawy nie moze wynosic 50% kosztow calej
    naprawy.

    Dysiek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1