    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: pan Leszek
    <5f9c194d$0$552$65785112@news.neostrada.pl> <bZnnH.2$XJ.0@fx21.ams1>
    <5f9e639d$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <2HynH.475$0If.331@fx28.ams1> <5f9eee24$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <ORJnH.2329$oyf.1887@fx20.ams1>
    <5f9f9b51$0$6341$65785112@news.neostrada.pl>
    <l21oH.2795$kCf.2125@fx33.ams1>
    <5fa0e732$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZyloH.44585$Tjh.26750@fx42.ams1>
    <5fa2409e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 05 Nov 2020 03:07:50 GMT

    On 2020-11-04, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Myślisz, że jakby się 100 tysi zebrało w lesie kabackim to też policja
    > by po gaciach srała i obstawała kurnik kaczelnika> A czemu wszelaki
    > maratony odbywają się w miastach a nie w puszczy kampinoskiej? Dlaczego
    > górnicy ustawiają się zawsze w warszawie a nie na polu pod sosnowcem?
    > Dlaczego procesje nie odbywają się na łąkach?

    Bo oczywiście jak już nie protest na przejściu dla pieszych to jedyną
    alternatywą są pola pod Sosnowcem :)

    > Da się - można się zebrać na przykład na błoniach wilanowskich. Dojazd
    > prawie metrem. Albo w lesie kabackim - to to już w ogóle nad stacją
    > metra praktycznie.

    Nie, bo to ma być wyraziste i w odpowiednim miejscu. To ma przeszkadzać,
    ale nie na zasadzie indywidualnych upierdliwości. Chodzenei po pasach
    jest polewanie indywidualnych przechodniów ze strzykawki. Wielu się
    wk.rwi bo odpiorą to jak osobisty atak osób chodzacych. A jak ustawisz w
    centrum 10 wozów strażackich i stopniowo zaczniesz akcję polewania wodą
    tak, że owszem wszystkich trochę pokropi to wk..wi się dużo mnie.

    > A tvpis widział?

    Nie :) Fajnie mam, co?

> [...]
    > klawiaturę a nie gruz w gębie;) Wrzucałem kiedyś rzeczniczkę (chyba
    > olszyńską) co ją dziennikarka pytała czemu nie reagują na samochody
    > zaparkowane przed skrzyżowaniem, że nie da się minąć. Wiesz co ta
    > idiotka odpowiedziała - że należą się mandaty tym, co ich po ciągłej
    > omijają. No i sam powiedz - nie pierdolnięta? A skoro rzeczniczka to
    > wzieli nie brzydką, ale chyba gdzieś w w wymaganiach było, ze jednak nie
    > idiotka? Więc dalej twierdzę, że albo z jakiegoś powodu preferują
    > kretynów przy naborze, albo służba uszkadza ich psychicznie i zamiast na

    Czytałeś wypowiedzi Hoffmana jak już wyleciał z polityki? Mógłbys się
    zdziwić jak wyważone i w ogóle.
    Popełniasz błąd przyjmując, że to Ty jesteś adresatem wypowiedzi.

    > Będzie rosło - zresztą te dane już dawno przestały być reprezentatywne.

    No niestety.

    --
    Marcin