  • Data: 2020-11-05 17:23:42
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2020 o 16:47, J.F. pisze:

    > Ale nie twierdze, ze cel legalizuje srodki.

    Ale ja wcale tak nigdzie nie stwierdziłem. Choć akurat w tym przypadku
    jest to prawdopodobne.

    > Myslenie w sensie, ze czasem slychac od urzedasow "samochody nie sa
    > rozwiazaniem transportu w miastach, wiec utrudnijmy zycie samochodom juz
    > teraz".

    No i w sumie mają rację.

    > Totez policja jest od usuniecia kretyna, a reszta ma stac i czekac :-)

    Skoro tak uważasz to czekaj:P

    > Alternatywnie policja moze ruchem w okolicy pokierowac i umozliwic
    > bezpieczne ominiecie.

    Alternatywnie mogą zatrudnić trochę brzydszą kulsonkę w roli
    niedorzecznika, ale niech ma więcej niż trzy neurony, z czego dwa zajęte
    kontrolą oddychania i problem sam się rozwiąże bez udziału kierujących
    ruchem.

    > rzadowych beemek jest malo, ale jakby tak kazdy korzystal z wolnych
    > pasow w druga strone :-)

    Przecież to norma "w osiedlach". I nic nadzwyczajnego się nie dzieje.

    > Brak podstawy prawnej.

    Jak już wspomniałem są conajmniej dwie.

    > Nawet chyba nie moze powiedziec "policjant nie ukarze kierowcy mandatem
    > w takiej sytuacji" :-)

    Problem w tym, że tej kretynki nikt o te omijające samochody nie pytał -
    z własnej nieprzymuszonej woli się swoim kretynizmem podzieliła z widzami.

    > Korytarz zycia mamy od niedawna, a czy dawniej ten pas awaryjny nie mial
    > sluzyc do dojazdu sluzb ?

    Oficjalnie to chyba nigdy. Bez znaczenia - służby jadą krzywo, prosto
    aby do przodu. No a teraz podaj podstawę prawną, że przez ciagłą na
    awayjnym można przejechać:P

    > Poza tym mamy tu obowiazek umozliwienia przejazdu pojazdowi
    > uprzywilejowanemu ... ale przeciez wiadomo, ze ciagla linia wazniejsza :-)

    No właśnie - mandatować! Nawet sobie wyobrażam - jeden radiowóz
    przeodem, żeby mu ludzie ustępowali po ciągłych a za nim dzieisęć
    radiowozów z bloczkami:P

    --
    Shrek