  • Data: 2020-11-05 06:50:36
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo oczywiście jak już nie protest na przejściu dla pieszych to jedyną
    > alternatywą są pola pod Sosnowcem :)

    Protest chciał być maksymalnie zauważony - blokowanie ruchów to jedno z
    "lepszych" posunięć w takim przypadku.

    > Nie, bo to ma być wyraziste i w odpowiednim miejscu.

    I tu masz to samo. Od początku było mówione - w poniedziałek blokujemy
    miasta.

    > To ma przeszkadzać,
    > ale nie na zasadzie indywidualnych upierdliwości.

    Tu też - nie chodziło o indywidulane wkuerwienie pana leszka a o
    zablokowanie miast w całej polsce. Może powodować indywidualny wkurw,
    ale logiki nie da się w tym odmówić.

    > Nie :) Fajnie mam, co?

    Ja w sumie też nie mam telewizora;) Ale paski w necie oglądam;)

    > Czytałeś wypowiedzi Hoffmana jak już wyleciał z polityki? Mógłbys się
    > zdziwić jak wyważone i w ogóle.

    Nie.

    > Popełniasz błąd przyjmując, że to Ty jesteś adresatem wypowiedzi.

    No dobra - to do kogo była skierowana kretyńska wypowiedź, tej idiotki?
    Jakaś ukryta kamera? Performens? Kabaret?

    --
    Shrek