  • Data: 2020-11-05 17:10:06
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.11.2020 o 16:37, J.F. pisze:

    > Gromadzic sie wolno, ale czy siadac na przejsciu wolno ?

    Nie wiem, dla pana leszka bez znaczenia. Nawet jak ktoś wjedzie na twoim
    pierwszenstwie, czego w oczywisty sposób mu nie wolno,to nie daje ci to
    prawo do wjechania w niego "bo jesteś w prawie".

    > Czy jednak za blokowanie drogi nalezy sie mandat, a moze i zatrzymanie :-)

    Nawet jeśli to nie przez pana leszka.

    > Ale prawo do bycia zauwazonym juz nie jest takie jasne ? :-)

    Ja nawet nie napisałem, że byli w prawie:P Tylko że bez sensu jest
    argument, że należy protestować, tak żeby się jak najmniej rzucać w oczy.

    > Pozar lepszy - dluzej widac :)

    nie wiem czy to dobry pomysł. Kiedyś już jeden podpalili i słabo się
    skończyło.

    > No a za podpalnie KW to sie medal nalezy :-)
    Kurde - nie zrozumiałem:(

    --
    Shrek