  • Data: 2020-11-05 16:47:47
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fa408e7$0$6334$6...@n...neostrada
    .pl...
    W dniu 05.11.2020 o 12:44, J.F. pisze:

    >Dokładnie jak protesty. Dlatego postulat urządzania protestów na
    >odludziu, żeby nie przeszkadzać jest... głupi.

    Ale nie twierdze, ze cel legalizuje srodki.

    >Z ciekawości - co rozumiesz przez "myślenie". W dc masa sama się
    >zlikwidowała, bo okazało się, ze można ścieżki robić z asfalu o nie
    >od ekierki.

    Myslenie w sensie, ze czasem slychac od urzedasow "samochody nie sa
    rozwiazaniem transportu w miastach, wiec utrudnijmy zycie samochodom
    juz teraz".
    I co sie potem dziwic, ze taki urzedas chetnie wyda zezwolenie na MK w
    godzinach szczytu :-)

    >Co ty nie powiesz;) A jezdnia jest po to, żeby była przejezdna, czy
    >żeby na niej stać, bo jakiś kretyn źle zaparkował?

    Totez policja jest od usuniecia kretyna, a reszta ma stac i czekac :-)

    Alternatywnie policja moze ruchem w okolicy pokierowac i umozliwic
    bezpieczne ominiecie.

    >Tak właśnie myślą warszawiacy jak suki na sygnale jadą. Albo rządowe
    beemki;)

    rzadowych beemek jest malo, ale jakby tak kazdy korzystal z wolnych
    pasow w druga strone :-)

    >Oczywiście, że może.

    Brak podstawy prawnej.
    Nawet chyba nie moze powiedziec "policjant nie ukarze kierowcy
    mandatem w takiej sytuacji" :-)

    >Teraz czekam aż jakiś kulsoni niedorzecznik powie, że zjazd na
    >awaryjny jest nielegalny bo ciągła i wpierdolą tysiąc mandatów jak
    >się ludziki z korytarzem życia rozjadą:P

    Korytarz zycia mamy od niedawna, a czy dawniej ten pas awaryjny nie
    mial sluzyc do dojazdu sluzb ?

    Poza tym mamy tu obowiazek umozliwienia przejazdu pojazdowi
    uprzywilejowanemu ... ale przeciez wiadomo, ze ciagla linia wazniejsza
    :-)
    Sam niech sobie zjezdza na pas awaryjny - jemu wolno :-)

    J.