    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: pan Leszek
    Date: Mon, 02 Nov 2020 02:07:42 GMT

    On 2020-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie byłoby - dla nich radiowozów starczyło - w czasie przeszłym i
    > dokonanym. Dla obywateli zabrakło. Nie - nie żartuje. A tak masz
    > protesty których nawet tvpis nie przeoczyło. Dziewczyny odwaliły kawał
    > dobrej roboty.

    No nie dało się przeoczyć nawet tvpisowi, ale zobacz jak medialna jest
    sama okupacja Kaczyńskiego, duzo bardziej niż akcje z blokowaniem ruchu
    MZ.

> [...]
    > tylko był większym kutasem niż inni i zostało to docenione. Po jakimś
    > czasie racjonalzujesz sobie, że "takie jest prawo" i jesteś po stronie
    > słusznej, bo inaczej musiałbyś przed sobą przyznać, że jesteś najemnym
    > chujem gnębiącym ludzi lepszych od siebie, którzy mają rację - a tego
    > nikt nie lubi poza jakimiś socjopatami. No więc jak kogoś pałujesz to
    > znaczy, że to jego wina - co nie? Do tego dołóż, że selekcja do policji
    > jest raczej negatywna, jak ktoś się wybija to raczej go na ulicy nie
    > spotkasz - efekt jest taki jak widzisz:( Nawet jak są tam wybitni ludzie

    Nie chcę kolejnej zadymy w okół Roberta :)
    Ale zobacz, że nawet w tej chwili, przy strajku kobiet, zdarzają się
    policjanci otwarcie trzymający stronę protestujących, choć po prawdzie
    chyba niewielu. Wydaje się, że dominują jednak działania bierne lub
    wręcz opresyjne. Co to był za numer na samym poczatku strajków chyba z
    jakimś apelem związkowców, gdzie starano się jeszcze przy tej okazji
    ugrać podwyżki?

    --
    Marcin