  • Data: 2020-11-03 00:58:09
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nieprawda - bardziej medialne są marsze po 100 tysi. Pod domem kaczki co
    > chwila spacerują.

    Ale te wszystkie radiowozy, takie ładne i ustawione też ładnie... No i
    marsze to nie blokowanie pasów. Marsze po 100k są jak najbardziej
    słuszne.

    > Ale to dotyczy wszelkich kulsonów, trepów... nawet strażaków w
    > mniejszej, ale zauważalnej mierze. Niestety, jest to moim zdaniem
    > znaczący problem.

    Nie mam wystarczającej próbki aby ocenić. Trzebab by się z nimi gdzies
    upić na gruncie neutralnym czy coś.

    > Prawdę mówiąc - w warszawie oprócz domu kaczelnika w zasadzie ich nie
    > było - przynajmniej w mundurach. Zresztą jest to tradycja na protestach
    > "opozycji". Prawda jest taka, że tych marszach nie "dymią".

    Teraz tylko jest taki problem, że od 2ch dni jest tylko po te 15-17tys
    zachorowań, więc jakby spadło. Jesli ta niebezpieczna tendecja utrzyma
    się z tydzień to nie będzie na kogo zwalić nadciągającej katastrofy. No
    ale zawsze będzie mozna powiedzieć, ze pomimo, za to dzieki olbrzymiej
    pracy rządu i wiecepre ds bezpieczeństwa. Koniec roku nadciąga, na
    premie się zasłuży.

    --
    Marcin