  • Data: 2020-11-02 10:28:18
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f9e639d$0$31100$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 01.11.2020 o 02:13, Marcin Debowski pisze:

    >Skoro udało się im ściągnąć na protesty tyle ludzi, że naczelny
    >kulson skamlał w tv że protestyujących jest ponad cztery razy więcej
    >niż on ma kulsonów i w związku z tym utracił możliwość skutecznego
    >działania to znaczy że... forma dobra. Bądźmy realistami - mogli
    >sobie pójść protestować do lasu, tylko po co?

    Mogli tez pojsc pod palac prezydenta, czy pod wille Prezesa.

    A tu wersja taka, ze albo "wszyscy" ich popieraja i chetnie w korku
    postoja, albo jednak nie tak wszyscy, i przypomna sobie przy urnie i
    jednych i drugich.

    Willa prezesa lepsza, bo jak policja zablokuje ulice, to okoliczni
    mieszkancy beda winic policje i rzad :-)

    J.