  • Data: 2020-11-02 15:56:13
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2020 o 10:22, J.F. pisze:

    > Ale po lbie nie walili.

    Chyba akurat nie. Ale nie brakuje historii jak i po łbach walili.
    Oczywiście mogą być zmyślone, ale dla mnie każdy przypadek kiedy nagle
    psuje się monitoring oznacza, że kulsony kłamią.

    > Jednego juz jednak w sluzbie nie ma, drugi tez pochwaly nie dostal.

    Pierwszy sam odszedł, drugi - nosz kurwa - straszna kara - nie dostał
    pochwały. Powinien dostać kopa w dupę jak nie potrafi panować nad sobą
    bo do policji się nie nadaje.

    > Ja tam nie wiem, ale ponoc jednak walą.

    Tak walą, że nie mogą etatów zapełnić i jest coraz gorzej:

    https://nszzp.pl/aktualnosci/jak-zmienia-sie-sytuacj
    a-kadrowa-polskiej-policji-w-2020-roku/

    Brakuje prawie ośmiu tysi na jakieś sto tysi ogółem...

    --
    Shrek