  • Data: 2020-11-03 06:14:27
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale te wszystkie radiowozy, takie ładne i ustawione też ładnie...

    To efekt tego, że wcześniej blokowały skrzyżowania i zostały dzięki temu
    zauważone i poważnie potraktowane.

    > No i
    > marsze to nie blokowanie pasów. Marsze po 100k są jak najbardziej
    > słuszne.

    Marsze to blokowanie całych miast a nie pasów:P

    > Nie mam wystarczającej próbki aby ocenić. Trzebab by się z nimi gdzies
    > upić na gruncie neutralnym czy coś.

    Albo popracować, albo mieć w rodzinie. Odbiedy rzecznika posłuchać - a
    pomyśl, że wybrali najbardziej wyszczekanego. Albo po prostu mieć do
    czynienia z takimi - choć w sumie wystarczy prasę poczytać. Albo
    poczytać grupowego kulsona i jego powalone wypowiedzi, w których na
    zmianę zaprzecza sam sobie i zdrowemu rozsądkowi - a pomyśl, że to
    poniekąd ich elita:(

    > Teraz tylko jest taki problem, że od 2ch dni jest tylko po te 15-17tys
    > zachorowań, więc jakby spadło.

    Spadło bo weekend. Żeby można mówić o fizycznej możliwości związku to
    należy poczekać do piątku. Będzie rosło - z marszami czy bez - po prostu
    gówno wpadło w wentylator.

    > Koniec roku nadciąga, na
    > premie się zasłuży.

    Rząd się wyleczy...