  • Data: 2020-11-02 16:02:01
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.11.2020 o 12:36, J.F. pisze:

    > No coz - sporo tych policjantow jest z Warszawy, a wiadomo jaki tam byl
    > wynik wyborow :-)
    > Co prawda Shrek mowi, ze sporo przyjezdnych :)

    Shrek mówi, że na samym marszu policji nie było praktycznie wcale - tyle
    co drogówka i stali na przykład na świętokrzyskiej żeby ludzie się
    nikomu do dudy nie dobrali, ale nie było żadnych interakcji. A no i
    śmigłowcem sobie latali.

    Pilnowali jedynie kościołów - kuriozalna sytuacja - na schodach
    "obrońcy", przed nimi policja, przed żandarmeria - razem jakieś 300
    luda. Ulica którą normalnie jeźdzą autobusy a po drugiej stronie...
    jakieś radiomaryjne szury z megafonami się modlą... razem z "obrońcami;).

    No i oczywiście pod pustym kurnikiem kaczelnika, ale tam to nie wiem
    skąd byli;)

    --
    Shrek