eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopalmtop - gwarancja czy sprzedawca? › Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
  • Data: 2004-11-11 15:00:09
    Temat: Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:cmvuet$2no$1@news.onet.pl...
    > Dnia Thu, 11 Nov 2004 13:43:22 +0100, Conrad naskrobał(a):
    >
    >
    >> 3 miesiace temu kupilem palmtopa marki HP. Przetestowalem go dokladnie
    >> na tyle ile moglem niestety ze wzgledu na brak innych komputerow z
    >> laczem na podczerwien IrDA nie sprawdzilem zaladajac ze ryzyko na jej
    >> uszkodzenie jest pomijalnie male. Niestety - obecnie majac juz laptopa i
    >> telefon z laczem na podczerwien stwierdzilem iz łacze na podczerwien
    >> (IRDA) w palmtopie jest uszkodzone a moje obawy potwierdzil przez
    >> telefon serwisant.
    >>
    >> I tutaj moje pytanie: sprzet kupilem na raty otrzymujac fakture;
    >> gwarancji sklep mi nie podbil dajac mi tydzien na wykrycie ew. wad z tym
    >> teraz nadal bez problemu moga mi ja podbic. Czy moge jednak - powolujac
    >> sie na ustawe z dnia 27 lipca 2002r. a dokladniej na artykul 4.1 czyli
    >> na niezgodnosc towaru z umowa (ktora jesli wystapila w ciagu 6mcy od
    >> daty zakupu zaklada sie ze wystepowala juz w momencie zakupu) zwrocic
    >> palmtopa sprzedawcy a nie gwarantowi?
    >
    > tak
    >
    no nie wiem, przecież w palmtopie jest IrDA, tylko nie działa (jest
    zepsuta), gdyby nie było portu to wtedy jest to niewątpliwie niezgodność z
    towaru z umową. Takie podejście spowodowałoby, że każdy by twierdził, że
    uszkodzenie jest niezgodne z umową i próbował zwrócić sprzęt sprzedawcy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1