eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopalmtop - gwarancja czy sprzedawca? › Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
  • Data: 2004-11-11 16:14:22
    Temat: Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
    Od: "Glikogen" <m...@u...k.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    troche sie mylisz...
    niezgodnosc towaru polega na tym ze kupujacy w chwili kupowania nie jest
    poinformowany ze cos nie dziala lub czegos nie ma. Dotyczy to tez rzeczy
    przecenionych uszkodzonych itp... oczywiscie jesli sprzedawca nie
    poinformuje o tym kupujacego, np. kupujesz przeceniona kurtke i jest
    zaznaczone ze brakuja guzika ale cena jest nizsza, kupujesz ja, przyjezdzasz
    do domu i widzisz ze zamek w tej kurtce tez nie dziala tak jak powinien. To
    jest wlasnie niezgodnosc z umowa, czyli w momencie kupowania nie byles
    poinformowany o tym ze cos jeszcze jest uszkodzone - i nie jest wazne czy
    rzecz jest nowa, przeceniona, uzywana itp. Do 6 miesiecy przyjmuje sie ze
    sprzedawca ma udowodnic ze w momencie kupna wszystko bylo OK, a od 6 do 24
    miesiecy to kupujacy musi udowodnic sprzedawcy ze nie powiedzial ze cos z
    przedmiotem jest nie tak.
    Wracajac do palmtopa, to jest to jak najbardziej nizgodnosc z umowa bo
    sprzedawca nie poinformowal kupujacego o uszkodzonej irdzie. Warto jednak
    zaznaczyc ze nie jest to gwarancja to prawo nie obejmuje uszkodzen ktore
    powstaly po zakupie, chodzi tu jedynie o chwile w ktorej kupujemy przedmiot.

    Glikogen


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1