  • Data: 2004-11-12 06:23:57
    Temat: Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
    Od: Conrad <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Hubertus napisał:
    > pewne HP 1930 - a ten faktycznie coś nie tęgo obsługuje IRDE - tez mam
    > takiego - pokonałem problem dopiero po 4 miesiącach - a wydawalo sie ze
    > port jest nie sprany - jesli faktycznie tak jest udaj sie do gwaranta
    > aby to porwierdzic inaczej moze okazac sie ze port jest sprawny ale nie
    > potrafisz sie nim obsłużyć :(

    A czy mogbys powiedziec jak sie Tobie to udalo? Ja
    walczylem juz na wszystkie sposoby - lacznie z probami
    podlaczenia sie z laptopem przez IRDA. Udalo mi sie raz -
    jednak polaczenie bylo co chwila zrywane a po pol godzinie
    przerwy juz nawiazac nie chcial. Szczegoly staran opisalem
    na na grupie pl.comp.sys.palm ale nieststy nikt nie potrafil
    mi pomoc. Ogolnie moim zdaniem laptop powinien bez problemu
    WIDZIEC przez IRDA palmtopa - problemy moga byc co najwyzej
    z jej obsluga. Natomiast tutaj generalnie nie widzi.

    Conrad