eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopalmtop - gwarancja czy sprzedawca? › Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
  • Data: 2004-11-11 15:16:03
    Temat: Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    news:cmvv9c$3gj$2@news.onet.pl...
    > t...@p...onet.pl wrote:
    >> no nie wiem, przecież w palmtopie jest IrDA, tylko nie działa (jest
    >> zepsuta), gdyby nie było portu to wtedy jest to niewątpliwie niezgodność
    >> z towaru z umową. Takie podejście spowodowałoby, że każdy by twierdził,
    >> że uszkodzenie jest niezgodne z umową i próbował zwrócić sprzęt
    >> sprzedawcy.
    >
    > A nie jest?


    I przykład
    kupiłeś samochód, po tygodniu zepsuły ci się pasy - nie wyciągają się,
    idziesz do sprzedawcy i oddajesz mu samochód ponieważ jest niezgodny z
    umową. Chyba nie tędy droga, samochód ma zepsute pasy, które nalezy
    naprawić, ewentualnie po bezskutecznej naprawie możesz żądać zwrotu
    pieniędzy lub wymiany na nowy. Moim zdaniem tak również wygląda sprawa z
    palmtopem - port jest, ale zepsuty, mają naprawić lub wymienić na nowy lub
    oddać kasę.

    II przykład
    kupiłeś samochód z ABS, ESR, i innymi trzyliterowymi skrótami, po
    przejechaniu 1256 km stwierdziłeś, że ABS nie działa, po wizycie w
    warsztacie mechanik Ci mówi, że nie działa bo go nie ma. Tu następuje
    niezgodność towaru z umową.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1