eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopalmtop - gwarancja czy sprzedawca? › Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
  • Data: 2004-11-11 15:11:34
    Temat: Re: palmtop - gwarancja czy sprzedawca?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    t...@p...onet.pl wrote:
    > no nie wiem, przecież w palmtopie jest IrDA, tylko nie działa (jest
    > zepsuta), gdyby nie było portu to wtedy jest to niewątpliwie niezgodność z
    > towaru z umową. Takie podejście spowodowałoby, że każdy by twierdził, że
    > uszkodzenie jest niezgodne z umową i próbował zwrócić sprzęt sprzedawcy.

    A nie jest?

    KG


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1