  • Data: 2009-05-25 21:23:16
    Temat: Re: nie trzeba wskazywac kto kierowal autem ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jakiś tam prezes obudził się ze szkłem w d**pie bo mu kazano wskazać, kto
    > kierował autem wieki temu i ma teraz dym.

    mial wskazac to wskazal. Chcieli go udupic i im sie nie udalo. Tak ma byc.
    Jest porzadek.

    Gdyby fotoradar byl dobry a fota czytelna to nikt by sie nie wykiwal. A ze
    mundurowi sa do dupy, fotorodar do dupy i polskie prawo czesto tez do dupy
    to sa jaja i pomysly wpisywania do zeszycikow.

    Bez jaj.

    Icek