  • Data: 2009-05-25 18:22:04
    Temat: Re: nie trzeba wskazywac kto kierowal autem ?
    Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy myslisz, ze kierowca zawsze bierze auto z garazu firmowego ? Nie
    > dopuszczasz mysli, ze ludzie spotykaja sie na miejscie, wymieniaja
    > samochodami?

    A w czym to sprawę komplikuje? :)

    "Pani Zosiu, teraz Heniek pojechał po margarynę do hurtowni, niech Pani
    będzie tak miła i wpisze w zeszyt, bo ja na mieście jestem a wpisane jest w
    tym zeszycie obok dzbanka z kawą, że auto brałem".

    Z każdej sytuacji jest jakieś logiczne wyjście - a w artykule widzimy, że
    jakiś tam prezes obudził się ze szkłem w d**pie bo mu kazano wskazać, kto
    kierował autem wieki temu i ma teraz dym.