  • Data: 2009-05-26 10:02:41
    Temat: Re: nie trzeba wskazywac kto kierowal autem ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przez siebie interesie. Zdecydowana większość znanych mi firm ma taką
    > ewidencję i potrafiłaby odpowiedzieć na to proste pytanie. Choćby ze

    ale przez to, ze zdecydowana wiekszosc tak robi nie oznacza, ze tak powinno
    byc.

    Obowiazuje 50km/h w terenie zabudowanym ale zdecydowana wiekszosc ma to w
    dupie. Czy to oznacza, ze trzeba zmienic przepis i w terenie zabudowanym
    zrobic 90km/h ?

    Podtrzymuje swoje twierdzenie. Jak ktos ma problem to rozwiazuje go we
    wlasnym zakresie. Jak policja ma problem bo fotki sa nieczytelne/niewyrazne
    to ich problem. Kupia lepszy sprzet problem nie bedzie wystepowal.

    A teraz to policja ma problem ale trzeba dopiec obywatelowi zeby zobaczyl
    gdzie raki zimuja.

    Co do kwestii wypadku/kradziezy to nie zdziwilbym sie jak padlaby odpowiedz
    "mam w dupie gdzie mi ukradli samochod. Mam ubezpieczenie, dadza nowy"

    Przedsiebiorcy maja naprawde mase rzeczy/problemow/zadan/prac na glowie zeby
    przejmowac sie takimi drobnostkami jak samochod. Dla nich to narzedzie pracy
    czasami mniej wazne niz wiertarka/spawarka/niwelator czy cos inneg o a
    czasami nawet tansze od takiego sprzetu. Czy to oznacza, ze kazdy taki
    sprzet mam ies swoj "zeszycik" do ktorego pani zosia wpisuje, kto pracuje
    tym narzedziem ???

    Dlaczego nasze Panstwo tylko zmusza, karze, nakazuje i strofuje. Czemu nie
    zacheca, motywuje, mobilizuje ????

    Icek