  • Data: 2009-05-26 07:25:44
    Temat: Re: nie trzeba wskazywac kto kierowal autem ?
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie widzisz różnicy między wypadkiem z młotkiem a wypadkiem samochodowym?
    W kontekście prowadzonej dyskusji - nie widzę.

    > jeżeli na proste pytanie - kto używał Pańskiego samochodu w określonym
    > dniu nie potrafią odpowiedzieć to znaczy że nie panują nad prowadzonym
    > przez siebie interesie.
    Ja akurat często nie potrafię odpowiedzieć na proste pytanie kto w
    określonym czasie używał mojego (czy firmowego) samochodu (młotka, drabiny)
    i, co więcej - kompletnie mnie to nie obchodzi. Nie uważam również, żebym
    tym samym nie panował nad prowadzonym interesem.
    A na dokładkę uważam, że jeżeli ktoś wyciąga takie wnioski - nie jest
    obiektywny.
    Ktoś wrażliwszy mógłby się nawet czuć obrażony, bo ocenia się go negatywnie
    biorąc pod uwagę jedynie to, czy wie kto aktualnie jeździ firmowym
    samochodem.
    No więc ja nie wiem, ale oceniam się pozytywnie i pracownicy i kontrahenci
    chyba również.

    > Zdecydowana większość znanych mi firm ma taką ewidencję...
    Nie każdy należy do "zdecydowanej większości". Nie znaczy to bynajmniej, że
    jest gorszy lub że prawo polega na tym, że prawidłowe jest robienie tego, co
    robi zdecydowana większość.

    Raczej jestem dobrego zdania o sobie i swoich poglądach.
    Zaś tego typu zasady, o których czytałem w Waszej korespondencji (Twojej i
    Michała) skrajnie mi nie odpowiadają.

    Uważam, że każdy powinien zająć się załatwianiam swoich spraw.
    Przedsiębiorca - swoich, policja - swoich itd.
    Jeżeli ja nie mam intencji wiedzieć kto akurat jeździ samochodem moim lub
    mojej firmy, to nie wiem i już. Moja sprawa.
    A jeżeli ktoś każe mi to wiedzieć, żeby ułatwić realizację czyjejś pracy -
    to niech stworzy odpowiednie prawo, właściwe formularze, procedury... i ja
    wtedy będę wiedział.

    Tyle tylko, że uważam takie działanie za niewłaściwe, niesłuszne,
    nieprzystające do obecnej rzeczywistości, niezgodne z zasadami i w ogóle do
    kitu.
    No i wtedy na pewno ktoś, kto takie prawo będzie forsował nie uzyska mojego
    głosu w wyborach i polegnie, i prawa takiego nie wprowadzi, bo jego być nie
    może.

    Mariusz