    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nauka jazdy
    Date: Thu, 2 Jul 2009 14:38:31 +0200

    Thu, 2 Jul 2009 11:32:15 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Nie jest bezsensowny - jeśli ktoś na egzaminie nie potrafi prawidłowo
    > przejechać łuku wte i wewte, to znaczy że w ogóle nie potrafi jeździć
    > (albo go/ją trema zjadła, co znaczy że na mieście może być jeszcze więcej
    > groźnych problemów).

    Ale weź mnie wyjaśnij - do czego ten łuk?

    Na mieście ani w trasie nigdy czegoś podobnego nie robiłem, potrafię sobie
    tylko wyobrazić jakiś wjazd go garażu tyłem czy coś, ale to można równie
    dobrze przodem zrobić.
    Natomiast na egzaminie instruktor się przywalił, że mi zderzak wystaje
    przed przednie pachołki po cofnięciu. Na szczęście mogłem manewr powtórzyć
    :]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net