  • Data: 2009-07-02 21:32:02
    Temat: Re: nauka jazdy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    guiness pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    > wiadomości news:080th6-re.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >
    > proś a będziesz prosty... a co? to twoja prywatna grupa?
    > pienisz się jak szampon dla psów ... znowu ci w tym roku testów
    > gimnazjalnych nie zaliczyli ?

    Debilku malutki - wpadłeś we własne sidła, bo - jak każdy tępy kretynek
    - nie zauważyłeś wręcz bijącej w oczy analogii.

    Wszak to nie była prywatna droga inicjatora wątku.

    > poproś mamusię żeby ci najpierw pozwoliła jeździć na czterokołowym rowerku
    > to za kilkanaście lat pogadamy o samochodach ...

    A, już wiem - to ty jesteś tym dzieckiem, które podjadało rodzicom LSD!
    Stąd twoje otępienie umysłowe i dziwne wizje CZTEROkołowych rowerków.