    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mundurki w szkołach
    Date: Wed, 22 Aug 2007 18:16:07 +0200
    <fa9ucf$kjc$1@atlantis.news.tpi.pl> <faadl0$av9$2@news.onet.pl>
    <faaf9o$hap$1@nemesis.news.tpi.pl> <faakgg$noe$1@news.onet.pl>
    <faamko$1c0$1@atlantis.news.tpi.pl> <faao45$sjb$1@news.onet.pl>
    <faapa3$b2j$1@atlantis.news.tpi.pl> <fabnq0$n2q$2@news.onet.pl>
    <fabstc$5me$3@nemesis.news.tpi.pl> <fac1v4$igd$1@inews.gazeta.pl>
    <fac42s$1mh$1@atlantis.news.tpi.pl> <fac4e7$5a$1@inews.gazeta.pl>
    <facdai$3kj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <vowxtmqfrn9l$.748jtsulozal.dlg@40tude.net>
    <faciad$rta$1@inews.gazeta.pl>
    <8dd6e89sb5bg.1bm79wakrtpms$.dlg@40tude.net>
    <faclj7$cjn$1@inews.gazeta.pl>
    <17308x7atstmx$.lep66sojohxl$.dlg@40tude.net>
    <facol1$qhl$1@inews.gazeta.pl>
    <1enwgmhagi4pg$.2t02c2a56ypt.dlg@40tude.net> <fad4gk$5so$1@news.onet.pl>
    <faeufr$4mo$2@inews.gazeta.pl> <fafenq$q0u$2@news.onet.pl>
    <fagto0$hdg$1@inews.gazeta.pl> <fah2l5$cdn$1@news.onet.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z środa, 22 sierpnia 2007 10:56
    > (autor krys
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fagto0$hdg$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ani jedno ani drugie, ale to detal, bo i tak nie rozumiesz słowa
    > pisanego.

    Zaczyna się robić wesoło.

    > Narkotykami? Do tego samodzielnie bez udziału lekarza?

    Antybiotyk na przykład. Leczy, czy zabija? Lekarza zostaw w spokoju,
    odpowiedz na pytanie.

    > Ależ żadne kłamstwa. Narkotyki zabijają. A że czasami się je stosuje w
    > przypadku gdy istnieje spore prawdopodobieństwo, że pacjent zejdzie
    > szybciej na coś innego, to całkiem inna bajka.

    Czyli jesteś za tym, żeby mówić tylko część prawdy? Tą wygodniejszą,
    ofkors, bo jak gówniarz pozna całą dostępną dla niego wiedzę, to
    jeszcze myśleć zacznie, nie?

    > Jeżeli zawężanie wiedzy do danego poziomu uważasz za kłamstwo, to cały
    > system edukacji jest do dupy, łącznie z twoim kształceniem... No chyba
    > że na przykład mówisz dziecku ,,weź zakręć wodę, czyli H2O z
    > domieszkami .... i ... i .... ''

    Tak, podawanie fałszywych informacji uważam za kłamstwo. Zdanie w
    formie "narkotyki zawsze zabijają" uważam za manipulację. Nie wiem jak
    ty, ale owszem, moje dziecko wie, ze woda to H2O plus chlor plus
    związki żelaza i wapnia, tuziez bakterie, grzyby i inne świństwa.

    > I co, uczy się wszystkich szczegółów już w 1 klasie podstawówki?

    Nie musi, bo normalne dzieci juz w wieku 4 lat się interesują problemem,
    i o ile rodzic nie ucieka w popłochu, dowiadują się tego, co je
    interesuje.

    --
    pozdrawiam
    Justyna